jueves, 8 de enero de 2015

La model del dibuix

Cal veure-la entre miralls i armaris d’aquests escolars com tanca darrere seu i es treu la jaqueta  gruixuda i la penja amb cura al penjador i com es va treient la roba a poc a poc mentre va mirantse al mirall vigilant que cap tirant ni cap goma elástica hagi deixat un sec a la pell. Amontegant totes les peces, ben posades a dintre la taquilla i nua com està. Agafa un llençol blanc com l’arròs i s’emmarca la roba  es passa la mà per damunt d’un ventre que no  es  deformat  s’esbulla els cabells  se l’agafa amb una pinça, es posa crema brillant als llavis i així valora un cos que li dona seguretat.
 A l’altra part   es sent una porta i sona un timbre llavors comença a caminar entre els alumnes de dibuix de la prestigiosa Escola de Belles Arts.  S’asseu damunt una taula, busca una posición cómoda, es repenja amb el braç esquerre flexiona una cama, llança l’altra fins a frec del moble i deixa que el llençol caigue a l’atzar i forme aquàtiques  arrugues de seda. No  veu a ningú , instal.la les nines dels ulls a un punt llunyà de la claraboia i va sentint l’inexplicable plaer de les mirades  aliens sobre les seves pells més secretes..
I mentre pensa que les parelles duren quan de tant en tant  es posen a rriure juntes i no saben ben bé el perquè.


Hay que verla entre espejos y armarios de estos ecolares, como cierra detras de si y se quita la chaqueta gorda y la cuelga con cuidado en el colgador y como se va sacando la ropa poco a poco mientras se mira en el espejo vigilando que ninguna tira ni ninguna goma elastica haya dejado una señal  en su piel,Amontona las piezas, bien puestas dentro de la taquilla y desnuda como esta.Coje una sabana blanca como el arroz y  se enmarca la ropa se pasa la mano por encima de su vientre que no se halla deformado se sacude el cabello y lo recoje con una pinza , se pone crema brillante en los labios y asi valora un cuerpo que le da seguridad.
En la otra parte  se escucha una puerta y suena un timbre , entonces enpieza a anadar entre los alumnos de dibujo de la prestigiosa Escuela de Bellas Artes. Se sienta encima de una mesa, busca una posición comoda, se cierra con los brazos y recuelga  el brazo izquierdo flexionando la pierna y estira la otra hasta la punta del mueble y deja caer la sabana al azar y forma acuaticas arrugas de seda. No ve a nadie, se intala con las niñas de los ojos en un punto lejano  del techo y va sintiendo el inexplicable placer de las miradas ajenas sobre su secreta piel.Y  mientras, piensa que las parejas duran cuando de tanto en tanto se ponen a reir juntas y no saben bien bien  porque.