martes, 21 de julio de 2015




sabor a nit



Sota la sorra que té encara sabor a nit, les petjades de les gavines han vingut a escoltar la mar abans que jo. A la platja no hi ha ningú, el mar es tranquil de fa temps i sembla un animal quiet i a l’aguait de fer un atac, la seva respiració és deixa notar a poc a poc. Baixo les escales petites, tres, que hi ha per accedir a la platja. La sorra encara és freda  i  penso en les coses, en l’oblid.  Les dutxes són tancades, són les vuit del matí la llum del mati resplendeix encara fresca, plena d’un dia que hi és a punt de començar, i sento el soroll de les onades trencar lentament, tenyint de fosc la sorra encara seca de tota la nit. I jo penso la de cops que he pensat en tu i ho sento en l’aire, amb el reflexos del sol. La mar és un estrany acompanyant, curiós i educat, que sempre m’ha fet compayia  i al que jo sempre he elegit tenir al meu costat. És un desig de la meva vida i em deixo caure dins una barqueta petita encorada a la sorra, gelada sense ànima, i penso en tantes coses. En aquell desigs que algú em sorprengué de poder descobrir, que el cor em batega, ho sé, però d’emocions. Una gavina avorrida passa una mica pel costat en silenci i jo la miro segueixo el seu vol, i desitjo poder volar en un nostàlgic record. I crida al cel batent les ales i lliure i boja amb les ales en un cel farcit de núvols
Més enllà el port i les barques arriben en la llotja de peix fresc en calaixos i l’olor ho envaeix tot, encara avui ho segueixo recordant. I l’aigua fresca que balla amb el vent per treure la sal. I segueixo pensant que el temps ha passat d’aquell temps que jo he volgut tornar a reviure.
 
 
Debajo de la arena que tiene todabia sabor a noche, las pisades de las gaviotas han venido a escuchar el mar antes que yo, En la playa no hay nadie, el mar esta tranquilo desde hace tiempo y parece un animal al hacecho de hacer un ataque,  su respiración se deja notar poco a poco.Bajo las escaleres pequeñas, tres que hay para aceder a la playa.La arena todabia esta fria y pienso en las coses en el olvido.Las duchas estan cerradas, son las ocho de la mañana, la luz de la mañana respaldece aun fresca, llena de un dia que esta apunto de empezar y siento el ruido de las olas romper lentamente teñiendo de oscuro la arena todabia seca de toda la noche.Y yo pienso la de veces que he pensado en ti y lo siento en  el aire , con los reflejos del sol.El mar es un estraño acompañanmte, curioso y educado que siempre ma ha hecho compañia y al que yo siempre he elegido tener a mi lado.Es un deseo de mi vida y me dejo caer dentro una pequeña barquita encorada en la arena, helada sin alma y pienso en tantas coses.En aquel deseo que alguien me sorprenda el poder descubrir que el corazón me late , lo sé però  de nuevas emociones.Una gaviota aburrida pasa cerca de mi en un silencio yo la miro sigo su vuelo y deseo poder volar en un nostalgico recuerdo y grita en el cielo batiendo sus ales y libre y loca con sus alas en un cielo plagado de nubes.
Mas allà el Puerto y los barcos llegan  a la lonja de pescado fresco con sus cajas y el olor lo invade todo, todabia hoy lo sigo recordando el agua fresca que baila con el viento para quitar la sal .Y sigo pensando que el tiempo ha pasado en aquel tiempo que he querido volver a revivir.
 
Gemma Forés
Drets reservats de l'autor.