viernes, 13 de marzo de 2015

L’aire de seda.

Per desgràcia es va posar a ploure. .Quan ets feliç  arriba un momento  en què estàs sol enmig de la gentada. Per un momento  vivía la vida en la seva densitat única la del present. .. Em notava  el cor bategant accelerat i em notava la sang circulant ràpidament  per les venes corrent sota la pell
 Els dies havien  millorat; aquest any la primavera ha esclatat sense mitges tintes i l’aire és més tebi amb el riu que acull el réflex del cel d’un blau intens. El fred encara és deixa sentir , el sol era de color malva, el primer contacte de terra amb pedretes al sol riu amunt, riu  vora la remor humida i el moviment pendular d’algunes branques que  s’endinsen  dins l’aigua i la fondanada pren un ormeig com sí encetés un  temps nou ple de mots, un  ressó que  es vessa des de cada objecte, el riu fa colzes i ventres i venes, en els colzes del riu l’aire és més fresc. Una pedra grossa s’ha  badat una fisura perfecta de pedra bona, recta un tall net. Si la tanques pots veure com dintre no hi ha res. Una abraçada muda., un repòs breu com el respir. Un indret un lloc al seu món, tal vegada cada canvi requereixi  una lluyania, un intent de bandejar el món del soroll Un raig calent que venia de lluny, vaiq penetrar el fullatge espès. I va  decidir tornar cap a casa seva  fer un bany i pensar que sí algún dia em volgués veure  de nou  i tornes a sentir els seus llavis calents seria perquè   es trobes  anyorat del meu esguard.


Por desgracia se puso a llover, cuando uno es feliz llega un momento que que estas solo en medio de la gente.Por un momento viven la vida en toda su densidad única del presente.Me notaba el corazón palpitar aceleradamente y notaba la sangre circular rápidamente por la venas, corriendo debajo de la piel. Los días haqbian  mejorado este año la primavera había  explotado sin medias tintas y el aire era más tibio con el rio que acoje el reflejo  del cielo de un azul intenso. El frio todavía se dejaba sentir, el sol era de un color malva, el primer contacto de tierra con las peiedrecitas en el sol rio arriba, rio alrededor  del ruido de la humedad y el movimiento pendular de algunas  ramas que se adentraba  dentro del agua i la hondanada toma un sonido  como si empezara un tiempo nuevo lleno de nombres. Un ruido que  se vacia desde cada objeto.El rio hace codos i vientres y venas, en los codos del rio el aire és ma´s fresco.Una piedra grande, se ha roto con una fisura perfecta de piedra buena, recta un corte limpio. Si la cierras puedes ver como dentro no hay nada.Una abrazo mudo, un descanso breve como el respiro. Un lugar un lugar en su mundo, talvez cvada cambio requiere una lejanía, un intento de   dejar el mundo del ruido. Un rayo caliente venia de lejos y penetro en el follage espeso. Y decidio volver a su casa tomar un baño y pensar que si algún dia  lo quisieran ver seria porque  lo añoraba.