lunes, 5 de octubre de 2015

Amics  avui deixo un relat diferent al que esteu acostumata a lleguir . Desitjo us agradi.

 
 
 
the life.
 
 
Envoltat  dels luxes relaxants del bany  es dutxa entremig de la remor de l’aigua corrent. 
Quan surt de la dutxa veu, de pasada, el seu reflexe al mirall de cos sencer del lavabo i es fixa que comença a tenir un bronzejat prometedor, es tomba per admrar-lo. 
La blancor de les natges fermes contrasten amb  l’ombra bruna de l’esquena llarga i musculosa agafa la BlackBerry  i selecciona el missatge mentre es prepara mentalment, fa dies que parla en aquesta noia malgrat no sap res d’ella més enllà que la comunicació virtual. De cop les paraules  s’il.luminen  “ Vull que t’escorris a la meva boca”. 
Un calfred electriant li recorre les natges rabiós, és com sí hi fos allí mateix, ara mateix de genolls sobre la terra de marbre els llavis lluents, entreoberts, desafiant-lo lasciva nota com el bellut dels seus llavis es tancat al voltant del seu menbre, l’estirada de les galtes i la llengua. Veu la cabellera ros cendre caient-li enrere mentre el complau, veu les seves mans i sent el soroll humit que fa amb els llavis i la llengua al mateix temps que es mou més i més ràpid  mentre el mira. Veu les mans d’ell a banda i banda del cap d’ella, entrolligant els dits entre els cabells sedosos mentre  els hi estira per  fer-la moure més ràpid encara. L’orgasme està a punt  d’arribar poderós, i s’hi recrea a punt d’explotar  abans de caure rendit. De cop recorda per moments que hi és amb la noia que és a la seva vida i  que hi ha quedat i han d’anar a un sopar amb uns amics. 
Per poc pensa una mica més i  l’enxampa al lavabo. De cop la veu porta un vestit que li cenyeix la pell sense deixar ni un trocet per endevinar centrimetre a centimetre de la silueta. Al carrer bufa una  brisa suau però encara  es pot sentir  la calor del dia a l’aire . Les esplemes tremolen amb desidia. El mar està esplèndid  tenyit de blau marí
Ell comença a descobrir, amb una barreja de fascinació per aquesta noia virtual i una mena  de culpabilitat l’omple, el temps passa molt lentament, a pas de cargol de cop pensa que es convertirá en amant un cop la respiració se li ha tornat regular i era incapaç de fer front al silènci de l’habitació. Ell havia quedat enamorat i pensaba no hi havia res de dolent  i tot el que pogués pensar  pels seus problemes  que li vindrien eran com sí li arribesin de molt lluny. D’una forma enmorteïda , distorsionada, com sí li arribès  de l’altra punta d’un túnel interminable. La nit avançava i ell havia decidit avançar  sota la cobertura  agredolça  del sucre i la llimona.
 
 
La vida.
 
Envuelto de lujos relajantes del baño, se ducha enmedio del ruido del agua corriente.
Cuando sale de la ducha ve de pasada, su reflejo en el espejo del cuerpo entero del lavabo y se fija que empieza a tener un bronceado prometedor, y se guira para admirarlo.
El color blanco de las nalgas firmes contrasta con la sombra bronceada de su espalda larga y musculosa, coje la BlacBerry y selecciona el mensaje mientras  se prepara mentalment , hace dies que habla con esta chica aunque no sabe nada de ella mas allà que la comunicación virtual. De golpe las palabras se iluminan."Quiero que te corras en mi boca"
Un escalofrio electrizante  le recorre las nalgas rabioso, es como si estubiera allí mismo, ahora mismo de rodillas sobre la tierra del marmol los labios brillantes, entreabiertos desafiandolo lascibamente, nota como la suavidad de sus labios se cierra alrededor de su miembro, la estirada de sus labios de su mejillas y su llengua,Ve la cabellera rubia ceniza cayendole hacia atras mientras le complace, ve sus manos y siente el ruido humedecido que hace con los labios y la llengua al mismo tiempo que se mueva mas i mas rapido mientras lo mira,Ve las manos de el al lado y lado de su cabeza enredados sus dedos en sus cabellos  sedosos mientras el los va estirando para hacerla mover mas deprisa todabia.El orgasmo esta apunto de llegar poderoso y se recrea antes de que estalle , antes de caer rendido,De golpe recuerda por un momento que esta con la chica que comparte en ese momento su vida y que han quedado para ir a cenar con unos amigos.

Por poco piensa  un poco mas y me enganya en el lavabo.De golpe la ve lleva un bestido que le ciñe todo el cuerpo sin dejar un trocito que adivinar.En la calle sopla una brisa suave però todabia se puede  sentir el calor del aire.Las velas tiemblan con deseo. El mar esta esplendido teñido de azul marino.

El empieza a descobrir una mezcla de fascinación y de deseo por esta muchacha virtual y un poco de culpabilidad le llena.El tiempo pasa muy lentamente a pàso de caracol de golpe piensa que se convertirà en su amante, una vez la respiración se le ha vuelto regular y es capaz de hacer frente al silencio de la habitación.
El ha quedado enamorado y pensava no havia nada de malo y todo lo que se pudiera pensar por los problemes que le podieran venir era como si le llegaran de muy lejos de una forma enmortecida, distorsionada como si le llegarà de un túnel interminable. La noche abanzaba y el habia decidido avanzar bajo la cobertura agridulce dela aziucar y el limon,